התשובה להסתה: מאות נערים השתתפו בחידון הלכות חנוכה

מערכת האתר 1 Comment on התשובה להסתה: מאות נערים השתתפו בחידון הלכות חנוכה

ניצחון המכבים על היוונים: מעמד מרגש במיוחד התקיים אמש כאשר מאות תלמידים ממדרשיות נוער ברחבי הארץ התכנסו במרכז לאומניות הבמה בהרצליה ונבחנו על הלכות חנוכה וגילו ידיעות מעמיקות בהלכה | הרב ליאור יעקב שארגן את החידון, והרב אייל בן זיקרי מנהל חידון ההלכה של "קול חי" שיתפו רשמים מהחידון היוצא דופן אצל הרב משה בן לולו ב"הפוך על הפוך | האזינו

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש נערך אירוע מיוחד במינו ויוצא דופן, במרכז לאומניות הבמה בהרצליה. לא, לא מדובר בעוד תערוכה, או אירוע של הבלי העולם הזה.

מאות נערים ממדרשות קירוב ברחבי הארץ התכנסו למבחן על הלכות חג החנוכה מתוך ספר "חזון עובדיה", והפליאו בידיעותיהם בצורה בלתי רגילה. הזוכה הגדול בחידון הוא הבחור החשוב רהב גלעדי שהראה שליטה מופלאה בחומר.

האירוע נערך בידי ארגון 'אור ישראלי' ומבחני הלכה "קול יעקב" בשיתוף 'קול חי' וערוץ 'הידברות'.

הקליקו לצפייה בשידור חוזר של האירוע

כיבד את המעמד הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א שהתפעל מאוד מהידע של הבחורים החשובים וברכם שיעלו מעלה מעלה בלימוד התורה והיראה ובירך את מארגן החידון מזכה הרבים הרב ליאור יעקב שליט"א על המיזם החשוב והיקר.

היום בצהרים, שוחח הרב משה בן לולו עם הרב ליאור יעקב, ועם הרב אייל בן זיקרי, ששיתפו את המאזינים ברשמים מהאירוע המיוחד.

הרב ליאור יעקב: "הבחורים שהשתתפו בחידון הם בחורים מתקרבים מכל רחבי הארץ. הם לומדים בבתי ספר חילוניים, ובערב באים ללמוד במדרשיות 'אור ישראלי'. אתמול ראינו ממש את ניצחון המכבים על היוונים".

הרב בן זיקרי: "חשבנו שיהיו שם שאלות פשוטות כמו כמה נרות מדליקים כל יום. כששמענו את השאלות, היה נראה לנו שמדובר באברכים שלומדים 15 שנה בכולל הלכה. היו שם בחורים עם חולצות ספורט שדיברו בהלכה כמו בני תורה. זה היה מרגש מאד".

האזינו לשיחה המלאה:

 

 

 



1 תגובות

מיין תגובות